WF communicatie
WF denkt en werkt met je mee, we zijn ‘denkende doeners’. Organisatietalenten pur sang, gespecialiseerd in marketingcommunicatie winkelgebieden, van strategie t/m uitvoering en altijd met de merkgedachte als vertrekpunt.
Wij zijn goed in het houden van het overzicht en de totale coördinatie van het project en wij hebben de ervaring dat onze werkwijze beweging creëert en we zo solide stap voor stap verder komen.
Resultaatgericht als het gaat om marketing, maar net zo goed als het gaat over samenwerkingen en verbindingen omdat we heilig geloven in samenwerken.
Een steady vrouwen team met een gezamenlijk trackrecord van meer dan 80 jaar kennis en ervaring in dit specifieke vakgebied; flexibel, teamplayers, oplossingsgericht, ontzorgers en altijd in voor een goed gesprek.
WF communicatie werkt voor winkeliersverenigingen, verenigde coöperaties van eigenaren, beleggers, ontwikkelaars, overheid en meestal voor een combinatie van deze partijen
“Waarom moeilijk doen als het samen kan? – Loesje
Relevantie voor centrumgebieden
Door onze brede ervaring zijn wij in staat om ons snel en goed in te kunnen leven in de diverse stakeholders in een winkelgebied en dit om te zetten naar pragmatische daden.
WF communicatie draagt bij aan de volgende pijlers van DNWS:
- Ontmoeten en Beleven
- Lokaal Samenwerken
Trots op…
Winkelcentrum Crimpenhof in Krimpen aan den IJssel wilde graag de promotie professionaliseren. Ons VisiePlan op dit project heeft ertoe geleid dat zowel de coöperatie als winkeliersvereniging werden overtuigd van een totaal andere aanpak.
Van een continu herhalend jaarprogramma, zijn we naar verrassende en kwalitatief hoogwaardige decoraties, acties en events gegaan. We hebben een complete rebranding doorgevoerd in en rondom het winkelcentrum. De coöperatie heeft dit gecomplementeerd met een grote make-over van de binnenzijde van het winkelcentrum met de bouw van openbare toiletten en een nieuwe vloer, schilderwerk, meubilair, groenvoorzieningen en signing. Als kers op de taart verloopt de verhuur op dit moment heel goed en mogen we binnenkort een paar nieuwe retailers verwelkomen.
Kortom: sleutels tot een toekomstbestendig winkelgebied zijn een goed fundament, samenwerken, verbinden en de juiste passende branding. En dat is waar wij bij WF communicatie met onze frisse blik bij helpen. Daar worden wij blij van!