Omni VR

Omni VR maakt complete virtuele stadstours (digital twin) om een optimale en transparante online centrumpresentatie te geven waarmee potentiële bezoekers naar het stadscentrum worden getrokken. De transparantie zal de online bezoeker overtuigen een bezoek te brengen.

De zoektocht om een nieuw winkelgebied te bezoeken begint voor de meeste mensen online. De online presentatie moet dus gericht zijn om de bezoeker te overtuigen om langs te komen. Het overbrengen wat een winkelgebied te bieden heeft is een complexe uitdaging. Een virtual reality tour van het daadwerkelijke winkelcentrum is hét alternatief om de daadwerkelijke beleving bij benadering het beste over te brengen. Wij scannen het winkelgebied compleet in om de unieke weergave te maken van het winkelgebied. Daarnaast wordt de virtual experience verrijkt met allerhande informatie over de betreffende winkels, bezienswaardigheden, bijzonderheden, etc. De online bezoeker krijgt hiermee een eerlijk en compleet beeld van wat ze bij een daadwerkelijk bezoek kunnen verwachten en geeft dus het vertrouwen om de keuze te maken om het gebied te bezoeken. De online experience is 24/7 beschikbaar, op iedere website te integreren en verlaagt de drempel om het winkelgebied te bezoeken.

Doelgroepen:

  • Winkelcentra
  • Winkelstraten
  • Gemeente
  • Vastgoedpartijen

Een foto zegt meer dan 1000 woorden, een virtual tour vertelt het hele verhaal!

Hans van der Post

Relevantie voor centrumgebieden

Uit onderzoek van de KVK is gebleken dat partijen die Virtual Reality inzetten als koploper worden gezien
Online beginnen de meeste zoektochten, een Virtual Reality experience zorgt voor een eerlijk beeld van wat de bezoeker kan verwachten
De virtual experience is te integreren in de bestaande website(s) en apps
Aantrekkelijk geprijsde abonnementsstructuur, waardoor de experience altijd up-to-date is
Zeer gebruiksvriendelijk voor zowel de gebruiker als eindgebruiker
Inzetbaar voor diverse doeleinden en belanghebbenden (gemeente, winkeliers, horeca, vastgoed), waardoor cofinanciering tot mogelijkheden behoort
Korte doorlooptijd van plan naar eindproduct
Omni VR neemt zoveel mogelijk werk uit handen

Trots op…

Samenwerkingen
We zijn trots op onze samenwerkingen met Abbott, Choice Hotel Group (7000 hotels wereldwijd,  Omni business partner voor alle Europese hotels), Kamera Express, ProRail, Nationale Nederlanden en Edelman.

Kennis van Omni VR

Artikel

Omni VR sluit zich aan bij DNWS

Onlangs heeft Omni VR zich als nieuwe kennispartner aangesloten bij DNWS, welkom! Hans van der Post stelt Omni VR graag aan jullie voor en vertelt over de plannen voor 2023. Omni VR maakt complete virtuele stadstours (digital twin) om een optimale en transparante online centrumpresentatie te geven waarmee potentiële bezoekers naar het stadscentrum worden getrokken.

Delen: