IXIN

IXIN is uw producer voor een mooier winkelcentrum. Ons motto is: verbeter de winkelwereld en maak de consument blij.

U kunt IXIN inschakelen om uw winkelcentrum te positioneren en samen een plan te maken voor een beter functionerend winkelcentrum of -gebied. IXIN analyseert niet alleen de X in uw vraagstuk, maar zet met gevoel ook de puntjes op de i voor de X-factor en creëert uw eigen Xtopia: een unieke plek met een eigen X-factor.
We leveren in co-creatie integrale plannen en werken deze samen met u uit op verschillende deelaspecten: ruimtelijke visie & ontwerp, acquisitie, branding, marketing, communicatie en events en dragen bij aan de professionalisering van uw werkwijze.

Relevantie voor centrumgebieden

Enkele kenmerken van IXIN:

  • Kennis en inzicht in klantbehoefte en veranderend consumentengedrag
  • 20 jaar ervaring in het verbeteren van winkelgebieden
  • Werkmethoden ontwikkeld in het speelveld om partijen te laten vernieuwen
  • Bewezen resultaat waar anderen het voor onmogelijk houden
  • Creatief in oplossingen
  • Veelzijdig in ideeën
  • Integrale benadering
  • Werken in co-creatie
  • Sowieso maatwerk
  • Met oog voor het menselijke
  • Enthousiast wanneer de X-factor is gevonden
  • Stilstand is achteruitgang

Kennis van IXIN

Inge Niks: “Reset van de retail vraagt om een nieuwe mindset.”

Inge Niks, eigenaar van IXIN en kennispartner van DNWS, houdt zich bezig met vraagstukken rond gebiedsontwikkeling. Zij pleit voor een nieuwe dimensie van samenwerking tussen de talrijke betrokkenen van (winkel)centra.

Delen: